אודות ויצירת קשר

ברוכים הבאים לאתר של פרוטקטים, הצוות המובחר שלך להתקנת כל סוגי מערכות האבטחה, לבית או לעסק.

המשימה שלנו

להבטיח שקט נפשי עבור לקוחותינו על ידי מתן פתרונות האבטחה האיכותיים ביותר. אנו מחויבים להגן על הבית או העסק שלך באמצעות מצלמות אבטחה מתקדמות, מערכות אזעקה מתקדמות ופתרונות אינטרקום חדישים.

מי אנחנו?

עם יותר מ-20 שנים בתעשיית האבטחה, הצוות שלנו ביסס את עצמו כמוביל בהגנה על כל מה שחשוב. צוות אנשי המקצוע המנוסים שלנו מוקדש לספק פתרונות אבטחה חדשניים ואמינים המותאמים לצרכים הייחודיים של כל לקוח.

אנו מבינים שאבטחה נכונה היא לא פתרון מדף, שמתאים לכולם, ולכן אנו נוקטים בגישה אישית לכל פרויקט, ומבטיחים שכל זווית צילום מכסה את נקודות התורפה, שכל מערכת אזעקה מתפקדת ללא תקלות, ושכל מערכת אינטרקום פועלת ללא לאות.

המוצרים והשירותים שלנו

מצלמות אבטחה: ממעקב דיסקרטי למגורים ועד לניטור מסחרי נרחב, המצלמות שלנו נועדו לספק פתרון שאין שני לו ושילוב מנצח עם המערכות הקיימות שלך.

מערכות אזעקה: אנו מציעים מגוון פתרונות אזעקה, החל מאזעקות פריצה וכלה בגילוי אש ופחמן חד חמצני, המבטיחים לך קבלת התראה על כל מקרה חירום במהירות ובאמינות.

מערכות אינטרקום: שפר את הבטיחות והיעילות של התקשורת שלך עם מערכות האינטרקום המודרניות שלנו, אידיאליות עבור בניינים מרובי דיירים, משרדים ונכסים.

קודנים: התקנה, תכנות ותחזוקה של מערכות כניסה ושליטה בדלתות הכוללות קודנים אלקטרוניים.

מערכות לגילוי אש: התקנה, חיבור ובדיקה של חיישני עשן ואש המשדרים אזעקה במקרה של גילוי עשן או אש. בנוסף גם תחזוקה: בדיקה תקופתית, ניקוי, כיול והחלפת רכיבים במערכות גילוי אש ועשן מותקנות.

מחויבות לאיכות

אצלנו, איכות היא בראש סדר העדיפויות שלנו. אנו משתפים פעולה עם יצרנים מובילים ומשקיעים בהכשרה ארוכה לצוות שלנו כדי להבטיח שאנו בחזית הקדמה הטכנולוגית בתחום האבטחה.

שביעות רצון מלאה

הבטיחות ושביעות הרצון שלך הם אבני היסוד של העסק שלנו. אנו מתגאים במתן שירות לקוחות יוצא דופן, מהייעוץ הראשוני ועד להתקנה ומעבר לכך.

הבטחתנו

כאשר אתה בוחר בנו, אתה לא מקבל רק מערכת אבטחה; אתה מקבל שותף שמעריך את הביטחון שלך כמוך לפחות. תן לנו לעזור לך למפות את הסיכונים ולהגן על מה שלא יסולא בפז.

רוצה לדבר איתנו?

יש לך שאלות לגבי פתרונות האבטחה שלנו? צריכים הצעת מחיר לבית או לעסק? הצוות שלנו מוכן לסייע לך עם ייעוץ מומחה ושירות מותאם אישית.

פרטי התקשרות

  1. טלפון: 0509749999
  2. דוא"ל: [email protected]
  3. שעות פעילות משרד: ראשון עד חמישי – 9:00 עד 17:00

תפריט נגישות

רוצה שנציג מטעמנו יחזור אליך? מלא/י את הטופס הבא: